sobota, 26 grudnia 2015

Wesołych Świąt :)

Witajcie :)

Dziś już 26 grudnia, tak właściwie to już prawie po świętach, ale czemu nie złożyć sobie jeszcze życzeń?
Zawsze jest okazja. :)
Życzę wszystkim, by było dobrze. Nie lepiej, nie gorzej, ale po prostu dobrze. By każdy nowy dzień przynosił nam radość, siłę i optymizm, bo te można odnaleźć nawet w tych trudnych i złych momentach.
Bo nawet w takich momentach można nauczyć się czerpać radość, siłę i optymizm z każdego następnego nowego kroku. By być po prostu sobą i otwarcie patrzeć na piękno kolejnego dnia. :)

 Ostatnio pisałam tu 15.12, więc sporo dni minęło. Ale był to dla mnie bardzo zabiegany czas. Wypełniony kolejną turą rehabilitacji, kontrolnymi wizytami u lekarza. A do tego doszły jeszcze przygotowania przedświąteczne, w olbrzymiej mierze tylko na mej głowie i barkach. No i przecież też zwykłe codzienne życie.
Tak więc czasu na pisanie było tyle co kot napłakał. Dlatego dziś postanowiłam choć parę słów skrobnąć, by dać znak życia z mej strony. Obiecuję solennie, że w najbliższych dniach nadrobię zaległości :)
Bo tematów do pisania mam sporo, tylko niestety czasu jakoś stale ostatnio mi brak. Bo jednak jak mam włączyć laptopa, a pobyć z dziećmi i pograć wspólnie w planszówkę, poczytać lub wyjść razem na spacer, to zgadnijcie, co wybieram? Mam nadzieję, że mnie dobrze rozumiecie.

Do przeczytania wkrótce :)
Wszystkiego dobrego
K :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz