czwartek, 29 października 2015

Powitanie :)

Witam bardzo serdecznie :)
W ten październikowy dzień rozpoczynam mą przygodę z pisaniem bloga.
Przyznam, że myślałam o tym od jakiegoś czasu, bo od dawna czytam systematycznie kilka blogów i w końcu odważyłam się i jestem tu :)
Może kogoś zastanowić, dlaczego mój blog ma taki właśnie tytuł? Ponieważ ciągle szukam drogi do siebie, a droga ta prowadzi przez różne aspekty życia, m.in. poznawanie samej siebie, minimalizm, obserwowanie świata - przyrody i innych ludzi i wiele, wiele innych...
Mam nadzieję, że ta swoista "podróż", w którą wkraczam dziś i ja (czyli świat blogosfery) będzie dla mnie, jak i dla Was, moi czytelnicy, ciekawym doświadczeniem, no i przede wszystkim odkrywaniem na różne sposoby drogi do samej siebie.
Pozdrawiam po raz pierwszy z pięknej Wielkopolski, gdy za oknem z nieco pochmurnego nieba nieśmiało wygląda słońce, jakby na swój sposób oświetlając mą nową drogę :)



1 komentarz: